Wednesday 16 March 2011

"sayang sihat?dah makan?"
awak..dah lama awak x hntar msg2 macam ni kan..
masa tu awak ada..
sekarang awak da tak ada..
awak pergi mana??
kenapa awak tinggalkan saya..

masa awak ada..
enset saya selalu bunyi2,,
kjup2 awak mesej..
kadang2 awak col..
saya suke awk jrang col..kadang2 sya mlas sembang
tapi awak sentiasa mesej saya..
saya suka sangat..

sekarang awak dah tak der
enset saya terbiar sepi..

masa awak ada
awak tak bagi saya keluar malam
saya suka...
tu tandanya awak care pasal saya...
awak syang kat saya kan..

sekarang awak tak ada..
saya balik kol 2 pagi pon x ader orang nak marahh..
tak ada org peduli..

masa awak ada
saya selalu senyum sorang2 dlam kelas..
yelah..awak anta msg klakar..
nasib baik cikgu tak nampak...
nanti tak pasal2 dye tanya soalan kat saya..

sekarang awak tak ada...
saya duduk jer mengadap cikgu tu
mengantuk tau awak..

masa awak ada..
saya tak pernah boring..
saya boleh sentiasa mesej awak..
awak peneman saya..
thanks tau awak..

sekarang awak tak ada..
kalau saya boring..
enset pon takkan menghiburkan saya..
yelahh..awak dah tak mesej ngan saya..

awak...
semalam saya pergi karaoke dengan kawan2 saya..
saya nyanyi lagu "di saat aku mencintaimu" oleh dadali
saya tak tahan nak nangis wak..
saya teringat semua kesalahan saya kat awak..
tapi..saya tak nangis..nanti kawan2 risau..
kalu tak pon..dorang kate 'hek eleh,,emo lar plak time cam ni'

awakk,,
maafkan saya wak ea..
saya doakan awak bahagia di samping si dia
saya yakin..
si dia tu wanita yang bertuah di dunia sebab dapat awak..
saya tau,,
sebab..
dulu awak ada dgan sya..
bukan sekarang..
tapi saya selalu berdoa kat TUHAN,,
supaya awk dtg kat saya balik..
tu pun,,kalu jodoh awak dgan saya larr..
awakkk,,
maafkan saya wak ea...

No comments:

Post a Comment